محمد رضا گلزار و الناز شاکردوست در « من و تو »(+عکس)

خبری جالب و خواندنی از تصمیم جالب محمد رضا گلزار و الناز شاکردوست

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


بازی های انلاین 2 نفره برای اولین بار در ایران


سایت تفریحی و خبری - ۲۴ عکس از بدترین و زشت ترین تنقلات و خوراکی ها  سایت تفریحی و خبری - ۲۴ عکس از بدترین و زشت ترین تنقلات و خوراکی ها   سایت تفریحی و خبری - ۲۴ عکس از بدترین و زشت ترین تنقلات و خوراکی ها   سایت تفریحی و خبری - ۲۴ عکس از بدترین و زشت ترین تنقلات و خوراکی ها   سایت تفریحی و خبری - ۲۴ عکس از بدترین و زشت ترین تنقلات و خوراکی ها   سایت تفریحی و خبری - ۲۴ عکس از بدترین و زشت ترین تنقلات و خوراکی ها   -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

فیلمبرداری فیلم سینمایی من و تو به کارگردانی محمد بانکی و تهیه کنندگی اصغر بانکی در اصفهان ادامه دارد.

نویسندگی این فیلم برعهده رضا بانکی می باشد و من و تو دومین پروژه طنز برادران بانکی می باشد.

هنوز مشخص نیست که آیا نام فیلم تا زمان اکران من و تو باقی خواهد ماند یا اینکه برای دریافت پروانه نمایش تغییر نام دهد.

در فیلم سینمایی من و تو بازیگرانی همچون: محمدرضا گلزار, الناز شاکردوست, بهنوش بختیاری, شیرین بینا و همچنین چند بازیگر عرصه تئاتر شهر اصفهان به ایفای نقش می پردازند.
 
محمد رضا گلزار و الناز شاکردوست در « من و تو »(+عکس)
 
محمد رضا گلزار و الناز شاکردوست در « من و تو »(+عکس)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد